پرش لینک ها

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزرها در کوتاه ترین زمان ممکن، اطلاعات لازم درباره یک محصول را به صورت فان و سرگرم کننده ارائه می‌دهد و به مخاطب این مفهوم را می‌رساند که این برند برای زمان شما ارزش زیادی قائل است .

با رشد فناوری و ابزار جدید ساخت تیزر تبلیغاتی برای تمامی برندها انجام پذیرشده است. برخلاف گذشته که تیزرها به صورت پیام بازرگانی فقط از تلویزیون پخش می‌شد، امروزه تیزرها از تمامی پلتفرم های آنلاین و سایت های ارائه دهنده محصول قابل پخش است. تیزرها انواع مختلفی دارند و به صورت طنزآلود، آموزشی، همراه با بیان مسائل روزو یا فرهنگ و تاریخ کشورها تولید و اجرا می‌شوند.

در تیزر تبلیغاتی باید بیشتر از همه و در ابتدا به محتوا توجه ویژه ای شود و سناریو نویس از خود سوال کند:

  • چه چیزی می خواهد بفروشد؟
  • این کالا یا خدمات چه نکته و خصوصیت بارز و ارزشمندی برای عرضه دارد که در تیزر آن را برجسته تر نشان دهد؟
  • چه کسانی این محصول را خواهند خرید و یا از این خدمات استفاده خواهند کرد؟
  • چرا مشتری باید از وقت و هزینه ی خود برای داشتن این محصول یا خدمات استفاده کند؟

با توجه به پاسخ این سوالات، می توان در ژانر های مختلف، طوری که حس کنجکاوی بیننده را برانگیزد تبلیغی طراحی کرد وآن ها را به صورت بصری به اجرا درآورد.
تیزری به صوت بی نقص و حرفه ای ساخته می‌شود که تمام مراحل ساخت به طور کامل و با به کارگیری افراد مجرب تولید می شود و با ایده ی خلاقانه، جذابیت های بصری، انتقال صحیح پیامِ تبلیغ و در نظر گرفتن سلیقه کارفرما ساخته می‌شود.
موفق ترین تیزر، ویدیویی است که بیشترین بازدید را در شبکه های اجتماعی داشته باشد که موجب جلب اعتماد مخاطب می شود ودرنتیجه  به افزایش فروش کمک می کند.
تیزرها برخلاف مقالات طولانی، در کوتاه ترین زمان ممکن، اطلاعات لازم درباره یک محصول را به صورت فان و سرگرم کننده ارائه می‌دهد و به مخاطب این مفهوم را می‌رساند که این برند برای زمان شما ارزش زیادی قائل است .
تیزر تبلیغاتی، یک اهرم قوی برای حرکت شما به سمت جلو با هدف جذب اعتماد حداکثری می باشد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
error: کپی رایت مجاز نیست!!!