طراحی کاتالوگ و بروشور
بهترین گزینه برای تبلیغات، بازاریابی و خلق برند در زمانی کوتاه، با هزینهی مناسب و بالاترین کیفیت است و بهافزایش فروش نیز کمک بهسزایی خواهد داشت.
بهترین گزینه برای تبلیغات، بازاریابی و خلق برند در زمانی کوتاه، با هزینهی مناسب و بالاترین کیفیت است و بهافزایش فروش نیز کمک بهسزایی خواهد داشت.
بهترین گزینه برای تبلیغات، بازاریابی و خلق برند در زمانی کوتاه، با هزینهی مناسب و بالاترین کیفیت است و بهافزایش فروش نیز کمک بهسزایی خواهد داشت.
طراحی باید کاملا بدون نقص، هدفمند و حرفه ای باشد تا کار به چاپ رسیده، بدون کوچکترین مشکل و عیبی با موفقیت کامل آماده شود.
اما برای استفاده از بروشور و کاتالوگ ابتدا باید تفاوت این دو ابزار تبلیغاتی چاپی را بدانید.
کاتالوگ یک دفترچه چندصفحهای است که اطلاعات کلی از یک محصول یا خدمات و حرفه را با عکس و توضیحاتی ارائه میدهد و معمولا برای معرفی در بین مشتریان، جلسات، نمایشگاهها، مراکز خرید و فروش مربوط به کسب و کار شما توزیع میشود.
بروشور نیز یک دفترچه چند برگی است که اطلاعات جزئیتر و دقیقتررا بیان میکند تا افراد با نحوه استفاده از آن محصول یا خدمات آشنایی پیدا کنند. در بروشور ها نیز از عکس و توضیحات اما به صورت ریزتر و دقیق تر بهره برده میشود.
برای طراحی کاتالوگ و بروشور باید مشخص کنیم که مخاطبان ما چه کسانی هستند و ما چه هدفی از اینکار داریم، با نوع ارائه محصول به طور جذابتر، حرفهای و تاثیرگذار بر روی مخاطب عمل کنیم. در واقع با طراحی کاتالوگ و بروشور به بیزینس و کسب و کار خود بها دهیم.
وقتی محتوایی مفید در زمینهای خاص منتشر میشود و از طرف بازدیدکنندگان و حتی بسیاری از وبسایتها باذکر منبع و حتی بدون ذکر منبع تمام یا بخشی از آن کپی برداری میشود، موجب افزایش سئو متن اصلی در وب سایت اولیه میشود.
موتورهای جستجو به گونه ای عمل میکنند که بهترین و مفیدترین محتوای موجود در وب را درنتایج، بالا میبرند. بعد از نگارش محتوا نوبت به اصلاح بخشهای مبهم، حذف اطلاعات بیاهمیت و افزودن مطالب جدید و کاربردی است.
درج پایان بندی مناسب و مختصر که با ایجاد سوال، ارائه راهکار، مرور نکات ارائه شده و نتیجه گیری مخاطب را برای انتخاب بهتر یاری میکند.
افزودن {{itemName}} به سبد خرید
افزودن {{itemName}} به سبد خرید