پرش لینک ها

رپورتاژ آگهی

رپورتاژاگهی نوعی تبلیغ غیرمستقیم و غیر تهاجمی است که فرد به شدت از آن لذت می‌برد واگر به درستی انجام شود به راحتی به شما و برندتان اعتماد می‌کند، البته می تواند تجربیات جذابی نیز کسب کند.

یکی از آزاردهنده ترین نوع بازاریابی برای مخاطب، ارسال مستقیم آگهی است، اما زمانی که بازاریابی محتوا با ارسال آگهی غیرمستقیم  و با روش ها و اشکال مختلف انجام می‌شود، بیننده را برای استفاده از محصول ترغیب می‌کند.
 رپورتاژاگهی نوعی تبلیغ غیرمستقیم و غیر تهاجمی است که فرد به شدت از آن لذت می‌برد واگر به درستی انجام شود به راحتی به شما و برندتان اعتماد می‌کند، البته می تواند تجربیات جذابی نیز کسب کند.
در این روش شما با ارائه محتوای آموزشی، اجتماعی، خبری و … فرد را علاقمند به استفاده  از محصولاتی که شما در محتوایتان نام برده یا اشاره کرده اید، می‌کنید.

رپورتاژآگهی یا محتوای حمایت شده ، همانطور که از نامش می‌توان فهمید، تبلیغی است که به طور غیر مستقیم به معرفی محصول اشاره می‌کند و صاحب برند باید به منتشر کننده یا اسپانسر هزینه بپردازد.در واقع برای انجام رپورتاژ در هیچ زمینه ای محدودیت وجود ندارد و تنها چیزی که آن را متمایز از انواع ِ دیگر تبلیغات می‌کند حمایت مالی ما از اسپانسر است. اگر دوست دارید میزان فروش بیشتری را تجربه کنید، حتما از این نوع محتوا استفاده کنید.
برای رپورتاژآگهی لازم است از طریق سایت های اسپانسر و عمومی برای تبلیغات خود استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید و اعتبار خوبی کسب کنید.
معرفی خدمات در رپورتاژآگهی را نباید بیش از اندازه تبلیغاتی کرد و گرنه مخاطب تصور میکند که هدف ما از تولید محتوا فقط تبلیغات بوده و علاقه و اعتماد خود را نسبت به برند ما ازدست خواهد داد و درنتیجه آگهی ما بی تاثیر خواهد بود.
این نکته مهم را نیز باید در نظر گرفت که باید در سایتی آگهی قرار دهیم که از نظر محتوایی و معنایی با سایت ما ارتباط داشته باشد.
در رپورتاژ آگهی مخاطب کمتر به جنبه تبلیغی محتوا توجه خواهد کرد که برای کسب نتیجه مطلوب تر بهتر است  از درج کلمات کلیدی و اصلی  ومترادف آن برای بهبود سئو استفاده کنید.
در تولید یک رپورتاژحرفه ای درسایتی پر مخاطب، در راستای رسیدن به هدف، باید از ایده ای جذاب برای بیان خدمات و محصولات خود به طور غیر مستقیم استفاده کنیم.     

error: کپی رایت مجاز نیست!!!