موشن گرافیک
موشن گرافیک با محتوای تاثیر گزار، هنرمندانه، نوآورانه در ویدیویی کوتاه تولید میشود که برتری های بسیار جذاب و کاربرد فراوانی دارد.
موشن گرافیک با محتوای تاثیر گزار، هنرمندانه، نوآورانه در ویدیویی کوتاه تولید میشود که برتری های بسیار جذاب و کاربرد فراوانی دارد.
وقتی برای انتقال پیام و محتوای یک تبلیغ از پویا سازی تصویر گرافیکی استفاده می کنیم، اصطلاحا یک موشن گرافیک ساخته ایم.
موشن گرافیک با محتوای تاثیر گزار، هنرمندانه، نوآورانه در ویدیویی کوتاه تولید میشود که برتری های بسیار جذاب و کاربرد فراوانی دارد.
موشن ها به صورت آفلاین و آنلاین بر روی سیستم های خانگی، گوشی، تلویزیون و … قابلیت پخش و نمایش دارند.
طراح با پویاسازی اِلمان های گرافیکی یک موشن گرافیک جذاب را برای کار تبلیغات، آموزش، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و یا حتی پخش در تلویزیون خلق می کند.
موشن گرافیک تفاوت های فراوانی با انیمیشن دارد که مهم ترین آن تصویر محور بودن است که با ابزار های حرفه ای و خاصی تولید می شود و بیشتر به صنعت تبلیغات، تشریح رویداد ها وساخت کلیپ های آموزشی می پردازد.
این نوع پویا سازی گرافیکی بسیار پرکاربرد است وبه دلیل جذابیت بصری و تاثیر گزاری بالا و مقرون به صرفه بودن آن بسیار رواج یافته و مورد توجه قرار گرفته است.
در ساخت موشن گرافیک ها، زمان بسیار محدود وطلایی است و باید برای اجرای آن داستانی مفهوم، آموزنده و جذاب روایت شود.
ویدیو باید 30 ثانیه باشد و یا در بهترین حالت 60ثانیه و نهایتا 90 ثانیه بیشتر نباشد، بلندتر شدن ویدیو ارزش بصری آن را از بین میبرد.
سرعت متحرک سازی باید طوری باشد که مخاطب متوجه منظور شما شود و اگر سرعت حرکت تصاویرخیلی بالا یا پایین باشد، امکان دارد مخاطب متوجه منظور آن نشود. باید بهترین بهره را از حرکت المان های گرافیکی، صداها و باقی محتوای استفاده شده برد.
طراح باید از نرم افزار هایی که تسلط کافی برای کار با آن ها را دارد استفاده کند تا بتواند موشن بی نقص و کاربردی تولید کند.
اگرگرافیست طراحی بر روی کاغذ انجام دهد تا حدود زیادی گرافیک جذابتر و بکرتری خلق میکند و این یک مزیت برای طراح به شمار می آید.
افزودن {{itemName}} به سبد خرید
افزودن {{itemName}} به سبد خرید