تولید محتوا
اهمیت تولید محتوا زمانی به اوج خود رسید که مالکین وبسایتها، کانالها، پیجهای شبکههای اجتماعی و حتی نویسندگان دریافتند برای دیدهشدن، نیازمند محتوای بینقض و جذاب هستند.
تولید محتوای یونیک
یونیک یعنی منحصر به فرد و خاص، مختص به یک چیز و یک موضوع.
در ایجاد محتوای یونیک، ایده گرفتن از منابع و موضوعات مشابه مشکلی ایجاد نمی کند، در صورتی که کپیبرداری از محتوای منابع دیگر نباشد. شما میتوانید برای دریافت ایدههای جدید و آشنایی با روشهای استفاده برای یک موضوع از مطالب سایتهای دیگر وام بگیرید، اما برداشتی جدید درباره آن موضوع را باید بدون کوچکترین کپی برداری بیان کنید. محتوای تولید شده باید اول از همه در مخاطب اعتماد ایجاد کند، این مهم بااستفاده از لحن، گفتار مختص شما و ایده پردازی در بیان آن میسر خواهد شد. شما باید برای یونیک بودن یک محتوا اولین کسی باشید که در موتورهای جستجو آن متن را منتشر می کنید، بدون هیچ گونه تکرار و نمونه برداری از هیچ منبعی .
تولید محتوای سئو شده
سئو سایت به عملکرد شما در بهینهسازی موتورهای جستجو، بهخصوص جستجوگر گوگل گفته میشود. البته از مهمترین الگوریتمها برای سئو سایت بهرهبردن از محتوای یونیک، لینک ساز و فعالبودن سایت میباشد.
سئوی سایت به دودسته تقسیم میشود:
- سئو onpage بهینهکردن داخلی سایت شخصی، مثل لینکدهی بینصفحات، سرعت سایت و محتوای یونیک، باکیفیت و مرتبط.
- سئوoffpage بهینهکردن یک سایت از بیرون، بدون درنظرگرفتن محتوایداخلی مثل روش لینک دادن از خارج سایت.
تولید محتوای باکیفیت
از مهمترین الویتها بعداز اتمام محتوا، دوباره خوانی متن است،با این عمل ضمن برطرفکردن ایرادات نگارشی و جمله بندی، محتوا از نظر ارزش و کاربرد ارزیابی میشود تا جذابیت آن برای مخاطب را در نظر بگیریم. عملکرد متفاوت شما در مطرحکردن محتوای جذاب، تلاش برای خاصبودن و مفیدتربودن متن در عین کاربردی بودن آن بسیار حائز اهمیت میباشد. پرهیز از جملهبندیهای طولانی و کلمات پیچیده، رفع نیاز کاربر با بهکارگیری جملات کوتاه که خواندن از حوصله مخاطب خارج نباشد.
جذاببودن جملهبندی در پاراگراف ابتدایی به جذب مخاطب در همان ابتدا کمک بهسزایی خواهدکرد و کاربر از خواندن مطالب نتیجه مطلوب و خاص خود را دریافت میکند.