پرش لینک ها

طراحی کارت ویزیت

باتوجه به دیجیتالی شدن تبلیغات در جوامع امروز، هنوز هم کارت ویزیت از جایگاه خوبی برای تبلیغات برخوردار است و یک راه اتصال موفق مشتری به حرفه شما به شمار می‌آید.

یکی از روش‌های مرسوم در تبلیغات حرفه و برند‌ها، چاپ کارت ویزیت است. برای به‌نتیجه رسیدن تبلیغات از این روش باید، طراحی ظاهری آن، بیشترین ارتباط  رابا شغل شما داشته باشد. شما با داشتن کارت ویزیت می توانید اطلاعاتی کامل و جامع از کسب و کار خود را برای معرفی، بازاریابی و جذب مشتری در جیب خود داشته باشید.
باتوجه به دیجیتالی شدن تبلیغات در جوامع امروز، هنوز هم کارت ویزیت از جایگاه خوبی برای تبلیغات برخوردار است و یک راه اتصال موفق مشتری به حرفه شما به شمار می‌آید.

با این حال کارت ویزیت‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند و در اندازه و کیفیت‌های مختلف به‌چاپ می‌رسند،ازجمله:

  • سایز مدیریتی
  • سایز ویزیتی
  • سایز مربع
  • سایز دایره

البته هماهنگی با چاپخانه برای اطلاع از اندازه دقیق کارت و تیغ‌های موجود الزامی است و در بعضی از سایز‌ها می‌توان کارت‌ها را لمینت برجسته نیز سفارش داد.
کارت ویزیت در برخورد اول نشان‌دهنده اهمیت شما به حرفه و توجه به بازاریابی در شغلتان است. باید متناسب با خدمات شما باشد، ظاهری جذاب و گیرا داشته باشد و طراحی آن حس خوبی به مخاطب انتقال دهد.
در تنظیمات اولیه و طراحی نهایی کارت ویزیت باید نکاتی مانند :
1.تعادل 2.تاکید 3.هماهنگی 4.فضای منفی 5.سلسله مراتب رعایت شود.
همچنین توجه به متد رنگی برای جلوگیری از کدر و نگاتیوی شدن، رزولوشنِ با‌کیفیت برای خروجی نهایی در چاپ، استفاده از فرمت استاندارد، گریدبندی و قرار دادن 5 میلی‌متر فاصله از هر طرف به‌منظور در نظرگرفتن خط‌برش کارت ویزیت، استفاده از کد رنگی دقیق در رنگ زمینه و رنگ متن از واجبات کار طراح  است.
برای موفقیت بیشتر در طراحی کارت ویزیت، باید از طرح‌های خلاقانه، امتحان‌نشده، برش دار و چاپ شده بر روی پلاستیک شفاف، فلز، چوب و… بهره برد و همچنین کارت‌هایی که به جز جنبه تبلیغات بتوان از کارایی دیگر آن مثل هولدر موبایل استفاده کرد.
در آخر  طراحی در این شغل موفق‌تر است که از ایده‌های جدید و به‌روز استفاده کرده باشد و خلاق‌تر عمل کند و در کار نهایی چاپ شده، نقص دیده نشود که این امر مستلزم بررسی دقیق و چند‌باره توسط طراح خواهد بود.

برای مشاهده نمونه کارهای کارت ویزیت کلیک کنید.

error: کپی رایت مجاز نیست!!!