پرش لینک ها

طراحی مهر

شما اگر بهترین اخبار، دقیق ترین مقالات، جذابترین گزارشها و محتواهای خبری را داشته باشید اما به درستی دیده نشوید، هیچ موفقیتی به دست نیاورده اید.

 گاهی بعد از ساخت لوگو، کارفرما طراحی و اجرای مهرِ برندشان را سفارش می‌دهد. برای این‌کار طراح باید به سلیقه و کاربرد مهر برای مشتری توجه کامل داشته‌باشد.
مهرها شکل های ظاهری متفاوتی دارند، می‌توانید بسته به نیاز مدل دسته متحرک یا ثابت، معمولی یا اتوماتیک، جوهری یا بدون جوهر، لیزری یا ژله‌ای‌را برای اجرا سفارش دهید، حتی گاهی اوقات به درخواست کارفرما مهر‌‌چند رنگ با رعایت اصول خاصی طراحی می‌شود.
برای هر فردی که تجارت یا حرفه ای دارد یا افراد متخصص در شغلی که در عموم جامعه به رسمیت شناخته می‌شوند استفاده از مهر ضروری است.

در طراحی مهرها باید ضخامت خط، فاصله بندی استاندارد بین خطوط، عدم استفاده از طراحی نگاتیوی به دلیل خطای بالا در هنگام چاپ زدن و اندازه استاندارد مهر رعایت شود.
برای مهر به سفارش و درخواست مشتری مواردی مانند شماره تماس، شماره ثبت، کد اقتصادی و سال آغاز قابل ذکر است و بر روی مهر اعمال می‌شود.
مهرها کاربرد فراوانی دارند اما هیچ‌گاه نباید آن‌ها را به عنوان تبلیغ یا کارت ویزیت به‌شمار بیاوریم.
شما باید بدانید که مهرها کارت ویزیت نیستند و نباید تمام اطلاعات خود را روی آن ثبت کنید و زیبایی بصری آن بسیار حائز اهمیت است. قراردادن تمام اطلاعات شغلی و تجاری شما، مهر را به یک تراکت و تبلیغات تبدیل می‌کند و این ماهیت اصلی مهر را از بین می‌برد.
مهرها گاهی برای هویتی حقیقی یا حقوقی، برای سازمان، شغل و یا برند خاصی طراحی می‌شوند.
مهر‌ها غالبا از روی لوگو و یا به روش تایپوگرافی خاصی طراحی می‌شوند تا در زمان استفاده به کار شما حالت رسمی ببخشند و موجب جلب اعتماد مشتری شوند.
هیچگاه امکان ندارد که کیفیت مهر به اندازه کیفیت مدل چاپ شده برند یا لوگو باشد و مقایسه این دو باهم کاری بیهوده است.
مهری مناسب کار شماست که ضمن جلوه بصری، هویت شما را با تکیه بر اعتماد معرفی کند که این اعتماد مخاطب، بزرگترین سرمایه شماست.

error: کپی رایت مجاز نیست!!!