پرش لینک ها

طراحی ست اداری

ست اداری مختص به برند شما، جلوه و عضو بصری شرکت شما است و به تجاری و حرفه ای شدن برندتان کمک بالایی می کند.

در تجارت و کسب و کار، شما هر روز رقیبان تازه‌ای مقابل خود می‌بینید. آن‌ها با ترفند‌ها و شیوه‌های متفاوتِ تبلیغاتی در تلاش برای گسترش و معرفی خود هستند و با روش های موثر تا حدود زیادی به اهداف خود دست می‌یابند.
 یکی از موثرترین مدل تبلیغات، طراحی ست اداری است که با لوگو و برند شما همگون شده باشد و به دلیل ماندگاری، به تداوم فعالیت شما کمک به‌سزایی خواهد کرد.
در این ست‌ اداری باید از طرح‌های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای استفاده شوند، به دلیل این‌که یکی از اولین نشانه ها و ابزار تبلیغاتی است که به دست مشتری می رسد و با آن سرو کار خواهد داشت، مثل ارائه رسید و فاکتور خرید به مشتری .

طراح حرفه ای برای انجام گرافیک ست اداری باید آشنایی کامل با برند، رنگ لوگو، محیط شرکت، سایت و تولیدات شما داشته باشد و هارمونی رنگ‌ها را با ست اداری در نظر بگیرد.
شرکتی را در نظر بگیرید که کارمندان آن همگی لباس یکدست پوشیده اند، با محیط کار تناسب جذابی دارند و به آن برند هویت بصری بخشیده اند. در بخش تبلیغات نیز باید به این هماهنگی و همگونی توجه کامل کنید. وقتی رنگ و لوگویی خاص را طراحی می‌کنید باید به عنوان الگو در تمامی تبلیغات و معرفی ها از آن پیروی ‌کنید، حتی این هماهنگی باید در تمامی بخش ها به طور چشم نوازی مشاهده شود.
در طراحی ست اداری، طراح باید مانند یک بازاریاب به طور غیر مستقیم ، به شناخت مخاطب توجه کند. تلاش برای شناخت مخاطب نشان از اهمیت به  جایگاهتان در نزد مخاطب است  و نشان از تلاش شما برای اعتمادسازی در نظر مخاطب است.
در واقع ست اداری مختص به برند شما، جلوه و عضو بصری شرکت شما است و به تجاری و حرفه ای شدن برندتان کمک بالایی می کند.

error: کپی رایت مجاز نیست!!!